Закрити
Налаштування сайту
Застосувати
Відключити всі стилі



Застосувати Стандарні налаштування

Мінюст вже розглянув 120 скарг на дії реєстраторів - Павло Мороз

08.04.2016

За час роботи спеціальної комісії при Міністерстві юстиції, яка займається розглядом скарг на дії реєстраторів, надійшло понад 300 скарг, майже половина з яких уже розглянута. Про це сьогодні в ході круглого столу «100 днів діяльності Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації: головні здобутки» повідомив заступник Міністра юстиції Павло Мороз.

«За перші місяці роботи комісії ми отримали понад 300 скарг на дії реєстраторів. При цьому Мін’юстом вже розглянуто більше 120 скарг, майже 30 з яких було задоволено. Це не просто цифри ‑ за ці місяці ми врятували майже 30 заявників, чиї права були порушені рейдерами», - зазначив заступник Міністра юстиції.

Він також нагадав, що до 1 січня цього року єдиною процедурою оскарження був судовий позов, який міг розглядатися від 6 місяців до кількох років. Завдяки прийняттю минулого року розробленого Мін’юстом пакету законів для забезпечення реформи реєстраційної системи, українцям було запропоновано альтернативний судовому вид адміністративного оскарження до Мін’юсту.

«Принципова різниця між комісією та судами полягає у тому, що комісія розглядає скарги на дії держреєстраторів. Ми розглядаємо ці скарги колегіально – це мінімум 6 членів комісії ‑ і приймаємо рішення впродовж 30 днів з моменту надходження до нас скарги. Більше того, у разі неправильних дій реєстратора ми миттєво скасовуємо його дії», - наголосив Павло Мороз.

За його словами, головною метою роботи комісіє є миттєвий захист порушених інтересів.

Член комісії Андрій Потьомкін розповів учасникам круглого столу про наслідки недотримання обов’язкових вимог до скарг про державну реєстрацію, які подаються до Міністерства юстиції та його територіальних органів.

З метою допомогти скаржникам у дотриманні законодавчих вимог, запропонував присутнім підготовлений членами комісії аналіз типових помилок й недоліків, яких скаржникам слід уникати при складанні відповідних скарг. Він також, наголосив на таких важливих аспектах діяльності комісії, як зменшення навантаження на суди, забезпечення єдності практики здійснення державної реєстрації, виконання виховної та розвиваючої функції.

Представник Незалежної асоціації банків України Віктор Лисицький, у своєму виступі акцентував увагу на тому, що становлення правової держави в Україні, має відбуватися з урахуванням тих демократичних норм, які сповідує Європа. Поява у Міністерства юстиції функції розгляду скарг в сфері державної реєстрації і початок роботи комісії, засвідчує, що бажані євроінтеграційні зміни відбуваються вже тут і сьогодні завдяки зусиллям Міністерства юстиції України.