Закрити
Налаштування сайту
Застосувати
Відключити всі стилі



Застосувати Стандарні налаштування

Новини

Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – виписка з Єдиного державного реєстру) в паперовій формі для проставлення апостиля надається за запитом про надання такого документа заявника шляхом звернення до уповноваженого суб’єкта державної реєстрації, яким є посадова особа територіального органу Міністерства юстиції України – головних територіальних управлінь юстиції в областях та у місті Києві).

При поданні запиту на отримання виписки з Єдиного державного реєстру заявник одночасно подає документ про оплату послуги з проставлення апостиля.

Якщо заявник звільнений від сплати послуг з проставлення апостиля, він пред’являє уповноваженій особі суб’єкта державної реєстрації документ, що підтверджує право на звільнення від сплати, з якого відповідною особою виготовляється копія та долучається до поданого запиту.

За результатом розгляду запиту щодо надання виписки з Єдиного державного реєстру посадова особа територіального органу Міністерства юстиції України за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру формує виписку з цього реєстру.

Виписка з Єдиного державного реєстру, копія запиту щодо надання такої виписки та документ про оплату послуги з проставлення апостиля або копія документа, що підтверджує право на звільнення від такої сплати, державним реєстратором територіального органу Міністерства юстиції України передаються уповноваженій посадовій особі відділу державної реєстрації актів цивільного стану відповідного територіального органу для проставлення на такій виписці апостиля та надання її заявникові відповідно до Порядку проставлення апостиля на офіційних документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України  від 11 листопада 2015 року № 2268/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2015 року за № 1419/27864.

Після отримання такої виписки посадова особа відділу державної реєстрації актів цивільного стану  відповідного територіального органу за допомогою програмних засобів ведення Електронного реєстру апостилів формує відповідну заяву та реєструє її у наведеному Реєстрі із зазначенням дати і часу реєстрації. На сформованій заяві проставляння власного підпису заявником не здійснюється.

 

З метою покращення обслуговування громадян, які користуються послугами електронного сервісу щодо проставлення апостиля, наказом Міністерства юстиції України від 02.06.2016 № 1582/5 «Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 11.11.2015 № 2268/5», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 03.06.2016 за № 807/28937, збільшено кількість територіальних органів Міністерства юстиції України, уповноважених на прийом документів, виданих органами юстиції та судами, а також документів, оформлених нотаріусами України, для проставлення апостиля (перелік додається).

Нововведення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 26 червня 2015 року № 669-р «Про реалізацію пілотного проекту у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» з 20 липня 2015 року в окремих відділах державної реєстрації актів цивільного стану Дніпропетровської, Київської, Одеської областей та у місті Києві запроваджено пілотний проект з подачі заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет.

         Прийом заяв на державну реєстрацію актів цивільного стану в режимі                    он-лайн здійснюватиметься через веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».

        Метою такого нововведення є оптимізація процедури подачі громадянами заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, запобігання проявам корупційних діянь, забезпечення доступності адміністративних послуг, які надаються відділами державної реєстрації актів цивільного стану, а також створення  сприятливих умов для їх отримання, зменшення черг у цих відділах.

       Завдяки реалізації цього проекту громадяни мають можливість:

●   подати заяву у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, не виходячи з дому;

●  оплатити з використанням платіжних систем у режимі он-лайн послуги відділів державної реєстрації актів цивільного стану;

●  здійснити попередній запис на відвідування відділу державної реєстрації актів цивільного стану із зазначенням зручних для громадян дати та часу;

● отримати консультації працівників відділів державної реєстрації актів цивільного стану за результатами розгляду надісланих через веб-портал заяв або звернень.

Учасниками пілотного проекту є:

у Дніпропетровській області:

Індустріальний, Кіровський, Красногвардійський відділи державної реєстрації актів цивільного стану Дніпропетровського міського управління юстиції;

у місті Києві:

відділи державної реєстрації актів цивільного стану Деснянського, Дніпровського, Дарницького, Соломʾянського, Печерського районних управлінь юстиції, Центральний відділ державної шлюбів Головного територіального управління юстиції у місті Києві;

у Київській області:

 відділи державної реєстрації актів цивільного стану Бориспільського, Броварського міськрайонних та Ірпінського міського управлінь юстиції у Київській області;

в Одеській області:

відділи державної реєстрації актів цивільного стану у Малиновському, Суворовському районах Одеського міського управління юстиції, Балтського, Кілійського, Ренійського, Ширяївського районних, Южненського міського по місту Котовську та Котовському району Котовського міжрайонного, по Іванівському району Роздільнянського міжрайонного та Ізмаїльського міськрайонного управлінь юстиції в Одеській області.

  • 1
  • 2