Закрити
Налаштування сайту
Застосувати
Відключити всі стилі



Застосувати Стандарні налаштування

Видача свідоцтва про смерть

 

Суб’єкт надання адміністративної послуги

Структурні підрозділи районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних управлінь юстиції (відділи державної реєстрації актів цивільного стану) надають безоплатну адміністративну послугу з видачі свідоцтва про смерть.

Категорія одержувачів адміністративної послуги

Одержувачем адміністративної послуги є особи, визначені статтею 17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного станучастина шоста статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»:
Державна реєстрація смерті проводиться за заявою родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб.
.

Перелік документів, необхідних для одержання адміністративної послуги

Для одержання адміністративної послуги відповідно до вимог Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» та Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції від 18.10.2000 № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції від 24.12.2010 № 3307/5), зареєстрованих в Міністерстві юстиції 18.10.2000 за № 719/4940, одержувачем адміністративної послуги подаються:

  • документ встановленої форми про смерть, виданий закладом охорони здоров’я або судово – медичною установою;
  • рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час або про оголошення її померлою;
  • паспорт (паспортний документ), пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого, паспорт (паспортний документ) одержувача адміністративної послуги у разі їх наявності.