Закрити
Налаштування сайту
Застосувати
Відключити всі стилі



Застосувати Стандарні налаштування

Видача свідоцтва у зв’язку із зміною, доповненням, виправленням і поновленням актових записів цивільного стану

 

Суб’єкт надання адміністративної послуги

Структурні підрозділи районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних управлінь юстиції (відділи державної реєстрації актів цивільного стану) надають платну адміністративну послугу з видачі свідоцтва у зв’язку із зміною, доповненням, виправленням і поновленням актових записів цивільного стану.

Категорія одержувачів адміністративної послуги

Одержувачем адміністративної послуги є фізичні особи, які визначені статтею 22 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного станучастина друга статті 22 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»:
Внесення змін до актового запису цивільного стану проводиться за заявою:
особи, щодо якої складено актовий запис;
одного з батьків, опікуна, піклувальника дитини;
опікуна недієздатної особи;
спадкоємців померлого;
представника органу опіки та піклування під час здійснення повноважень з опіки та піклування стосовно особи, яка має право на подання такої заяви.
.

Перелік документів, необхідних для одержання адміністративної послуги

Для одержання адміністративної послуги відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», Декрету Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 № 7-93 «Про державне мито» та Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, затверджених наказом Міністерства юстиції від 13.01.2011 № 96/5, зареєстрованих в Міністерстві юстиції 14.01.2011 за № 55/18793, одержувачем адміністративної послуги подаються:

  • заява встановленої форми;
  • паспорт (паспортний документ);
  • свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, у яких зазначені неправильні, неповні відомості, або відомості, які підлягають зміні;
  • інші документи, необхідні для розгляду заяви та вирішення питання по суті;
  • документ, що підтверджує сплату державного мита за видачу свідоцтва у зв’язку із зміною, доповненням, виправленням і поновленням актових записів цивільного стану, або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита.

Одержувач адміністративної послуги відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 № 7-93 «Про державне мито» сплачує державне мито у розмірі 0,02 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (0,34 грн.).

Від сплати державного мита згідно з Декретом звільняються такі одержувачі адміністративної послуги:

  • громадяни, віднесені до першої та другої категорій постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • громадяни, віднесені до третьої категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, - які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов’язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов’язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення не менше трьох років;
  • громадяни, віднесені до четвертої категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що за станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;
  • інваліди Великої Вітчизняної війни та сім’ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;
  • інваліди I та II групи.